MACRON KUNDESENTER

Generell informasjon

Etter at pakken er sendt fra vårt lager, men ikke hentet på postkontoret/post i butikk
1.Logg inn på Min side - Retur  og registrer din retur. Du vil da motta en e-post med en returordrebekreftelse.

2.Skriv ut returordrebekreftelsen

3.Gå til postkontoret/post i butikk snarest mulig etter at du har mottatt henteseddel, betal returporto og legg returordrebekreftelsen i pakken og returner den til oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, ikke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har selv ansvaret for at varer som blir returnert kommer til Macron.no.

 

Etter at pakken er hentet
1.Logg inn på Min side - Retur og registrer din retur. Du vil da motta en e-post med en returordrebekreftelse.

2.Skriv ut returordrebekreftelsen og legg den i pakken som skal returneres, betal returporto og påse at returordrebekreftelsen blir lagt med i pakken og returner pakken til oss. Produkter med verdi over 1 000 kroner må sendes med servicepakke, ikke med brev. Brev er ikke sporbart. Kunden har ansvaret for at varer som blir returnert kommer til Scantrade.no.

 

NB! Dersom du ønsker å bytte til en ny vare, vennligst legg inn en ny ordre. Spesialproduserte varer tas dessverre ikke i retur. 

 

Har du problemer? Ta kontakt med vårt kundesenter på kundeservice@macron.no eller telefon: 960 10 001


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.