MACRON KUNDESENTER

Generell informasjon

Kundesenter


Levering

 

Levering av varen fra selgeren til kjøperen skjer på den måte, på det sted og til det tidspunkt som er angitt i bestillingsløsningen i nettbutikken. Hvis ikke leveringstidspunkt fremgår av bestillingsløsningen, skal selgeren levere varen til kjøper innen rimelig tid og senest 30 dager etter bestillingen fra kunden. Skal selgeren sørge for at varen blir sendt til kjøperen, plikter han å få varen fraktet til bestemmelsesstedet på egnet måte og på vanlige vilkår for slik transport. Bestemmelsesstedet er hos kjøperen med mindre annet er særskilt avtalt mellom partene.

Les mer...

Reklamasjon

 

Har du mottatt en vare fra oss som det er noe feil med eller ønsker du å reklamere på en vare?

Søk retur på vår web -  Min Side - Retur.  Følg anvisningene i mailen du mottar så skal vi hjelpe deg videre. 

Les mer...

Ordrebekreftelse

 

Når selgeren mottar kjøperens ordre, skal selgeren uten unødig forsinkelse bekrefte ordren ved å sende en ordrebekreftelse til kjøperen. Det anbefales at kjøperen verifiserer at ordrebekreftelsen samsvarer med ordren med hensyn til antall, produkttype, pris osv. Er det ikke samsvarende med ordren og ordrebekreftelsen, bør kjøper kontakte selgeren snartest mulig.

Les mer...

Avtaleparter

 

Avtalen mellom kjøper og selger består av informasjon selgeren opplyser om i orderen på webshopen (inkludert uten begrensning informasjon om art, mengde, kvalitet, pris og levering), enhver direkte korrespondanse mellom partene (f.eks. e -post) samt salgsbetingelser.

Les mer...

Bytte og retur
 

Kunden betaler selv for returfrakt. Varen må være ubrukt og pakkes i originalemballasjen med varelappen på.

Kjøp av produkter med egne trykk (logo/initialer/nummer/sponsor) er å anses som B2B-handel og omfattes av unntak i jfr. Angrettloven §22 - Unntak fra angreretten. Angreretten gjelder ikke avtaler om: e) levering av varer som er fremstilt etter forbrukerens spesifikasjoner, eller som har fått et tydelig personlig preg.

Betaling og frakt

Foreløpig er det mulig kun å betale ed faktura eller med kontant ved henting i butikk. Dette vil vi endre på ganske så raskt, så følg med. Enn så lenge ta en kikk på vår nye nettbutikk og finn dine favoritter.

 

Fremgangsmåte - Retur

Før ordren er pakket eller sendt
1.Slett ordren fra ordrestatus på Min side - Ordre, eller ta kontakt med vårt kundesenter på telefon: 960 10 001 og be om at hele eller deler av ordren slettes. 

Les mer...

 

Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.